…συνομιλούν οι ιστορίες, κι εκφράζονται…

Ο κόσμος είναι χαοτικός και ασυνεχής στην επιφανειακή του μορφή. Μα πίσω από αυτήν, την αρχικά αντιλαμβανόμενη αταξία, κρύβεται μία τάξη, απόλυτα κανονική και με άπειρη πολυπλοκότητα.. Ένα κλασματικό, αυτο-όμοιο, μαγικό ξόρκι. Ένα φράκταλ…

Ο Γιώργος Βάραγκας ζει στον Όλυμπο. Μέσα στο χρόνο που κυλά, φαντάζεται ιστορίες με λέξεις.
Ο Γιώργος Ρίζος ζει στη Χαλκιδική. Μέσα στο χρόνο που κυλά, φαντάζεται ιστορίες με εικόνες.

Αυτά που εκτίθενται στα «ΦΡΑΚΤΑΛΣ» είναι πλάσματα που κατοικούν στο νου τους. Tα εκτεθειμένα ‘Φράκταλς’ είναι πίνακες ζωγραφικής του Γιώργου Ρίζου, που τους εμπνεύστηκε διαβάζοντας τις ιστορίες που διαδραματίζονται στο ηλεκτρονικό ημερολόγιο http://gvaranx.wordpress.com/

Έτσι, οι ιστορίες πήραν σάρκα και χρώμα στο φυσικό κόσμο και μπορείτε να τις αγγίξετε μέσα από ένα τετράδιο που στοιχειοθετήθηκε απο τη ματιά της Μαριτίνας Δασκαλάκη.

Image

Γιώργος Ρίζος – «διέξοδος»

Η έκθεση αυτή θα βρίσκεται στο «Μύλο», στην Ιερισσό Χαλκιδικής από 3-9 Αυγούστου 2012. Είμαι τυχερή που ζω εδώ και μπορώ να συνομιλήσω μαζί της, και με τον φίλο μου Γιώργο που μας χωρίζουν σχεδόν 3 δεκαετίες ζωής αλλά μας ενώνουν μονοπάτια που οδηγούν σε ξέφωτα όπου η τέχνη γίνεται τοπ(ι)ο εμψύχωσης. Τι καλά που το καλοκαίρι τούτο είναι γεμάτο εμψυχωτικά ταξίδια εντός & εκτός – θα επανέρθω μιας κι είμαι σίγουρη ότι θα έχω κάτι τοις ν’ αφηγηθώ όταν έχω επισκεφτεί την έκθεση (!)

